Wersje językowe

Kampania Cherry on top AW2023

Kolekcja MAAR Cherry on top jesień-zima 2023/2024

Pierścionki, których forma układa się niczym bita śmietana, kolczyki na myśl nasuwające hiszpańskie churrosy, srebrne wiśnie, sygnety-torty – kolekcja MAAR na jesień i zimę 2023/2024 stworzona przez Agatę Wojtczak i Antoniego Bielawskiego odpływa od tematów wody, dryfuje zaś tym razem w kierunku wykwintnych deserów, kremów i słodkiej beztroski. - Sięgnęliśmy po motywy, które chodziły nam po głowie już od dawna. Naszyjnik z nieregularnymi wiśniami stworzyliśmy już dwa lata temu, do naszej „jedzeniowej” kolekcji, a tasiemki i wstążki pojawiły się wcześniej w limitowanej walentynkowej odsłonie. Teraz wróciliśmy do tych tematów i akurat wpisaliśmy się w modną estetykę. Żałuję, że nie wypuściliśmy naszych wiśni czy kokardek już dawno temu, zanim ten motyw powrócił do trendów, ale lepiej późno niż później – mówi Agata.

Na nową kolekcję MAAR składają się przede wszystkim pierścionki. Sygnet serce został wykonany na wzór pierścionka vintage, który projektanci wygrzebali na targu staroci w Nicei. Największym zaś w kolekcji jest pierścionek Churros. Jego forma, jak większość projektów, powstała metodą wosku traconego, czyli została wyrzeźbiona w wosku jubilerskim, a następnie odlana ze srebra. Niewiele mniejszy od niego jest sygnet-tort
z różowym chalcedonem. Pierścionek ma warstwy i piętra i srebrne kremowe bezy. Równie okazale prezentuje się pierścionek z cytrynem – Wprowadziliśmy odcienie żółtego, żeby trochę przełamać słodkość tej kolekcji. Poza tym, kojarzy mi się, z kremem lemon curd, używanym do cytrynowych tart i wpisuje się idealnie w cukierniczy temat – mówi Agata. -Wyrzeźbienie tego pierścionka było największym wyzwaniem w tej kolekcji. Żeby uzyskać efekt spływających z niego kropli, musiałem rzeźbić go z kilku rodzajów wosku, o różnej temperaturze topnienia – dodaje Antoni.

Motywem, który najczęściej przewija się w nowej kolekcji MAAR zatytułowanej Cherry on top jest, nomen omen, motyw wiśni. Pojawia się on we wspomnianym wcześniej naszyjniku, pierścionku - ozdobionym zielonym agatem (który imituje listek) i dwoma granatami (burgundowym almandynem i czerwonawym rodolitem), w kolczykach i w broszce. To pierwsza broszka w kolekcji MAAR - można ją nosić solo albo dwie naraz, tworząc wisienkową gałązkę. Na prośbę klientów, oprócz broszek, duet projektantów wprowadził też kolczyki koła na zawiasie – a nie na klasycznym sztyfcie. Na sztyfcie
są z kolei duże wiśnie, lutowane z dwóch połówek, kolczyki-kokardki (powstałe metodą granulacji) i mały zestaw składający się z trzech kolczyków – małej kokardki, serca i miniwisienek.


Dużą rolę w kolekcji grają perły – nieregularne i okrągłe pojawiają się w kolczykach i zawieszce, którą można nosić na łańcuszku albo na różowej tasiemce z falbanką. - Początkowo miały być okolczykowane, jak perły w naszych poprzednich kolekcjach, ale w końcu zdecydowaliśmy się, żeby zostały w słodkiej, a nie w grunge'owe odsłonie. W końcu to kolekcja o słodkościach właśnie – podsumowują Agata Wojtczak i Antoni Bielawski.


KAMPANIA:
Art direction Agata Wojtczak
Zdjęcia Tymek Mac
Modelka Kate Jastrzębska/ Selective Management
Makijaż i włosy Ewelina Klećkowska
Stylizacja Kacper Kujawa
Asystentka stylisty Natalia Kącka
Wideo Kate Isaeva
Scenografia Agata Wojtczak, Antoni Bielawski
Tort Basia Bieniek

Cherry on top AW23

Lemon curd ring Lemon curd ring
Cena:

690,00 zł

zobacz więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl