Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.
MAAR „A love affair with Ariel” lato 2023
A love affair with Ariel to nowa kolekcja duetu projektantów i założycieli marki MAAR- Agaty Wojtczak i Antoniego Bielawskiego na lato 2023. Podwodny świat przeplata się w niej z elementami grunge'u i estetyką lat 90. Na pierwszy plan wychodzą organiczne formy o nieokreślonym charakterze. Dosłowny jest w kolekcji MAAR motyw serca, który przewija się w kilku modelach biżuterii. W końcu opowieść o bajkowej syrenie, to też opowieść o miłości. -Znów sięgamy po wodne motywy, przetwarzamy nasze logo i romansujemy z różnymi odcieniami niebieskości, ale to nie oznacza, że nie próbujemy stworzyć czegoś nowego i świeżego - mówi Agata Wojtczak. Pierwszy raz kilka projektów MAAR powstało, nie z pomocą wosku jubilerskiego, a zwykłego, pszczelego. -Szukaliśmy nowych metod, próbowaliśmy różnych specjalistycznych glinek, aż w końcu pomyślałem, że przecież wosk pszczeli, po lekkim podgrzaniu jest niezwykle plastyczny. Ta myśl przyszła do mnie, kiedy zdrapywałem wosk po rozlanej świeczce z marmurowego blatu naszego stolika. Tak więc szukając nowych rozwiązań wróciliśmy do tych stosowanych w starożytności- śmieje się Antoni. Trzy projekty – kolczyk Satin, nausznica Hug i pierścionek Wavy projektanci niejako ulepili więc z wosku. - Pierwszy raz miałam okazję nie tylko coś wymyślić, ale też stworzyć to własnymi rękami – mówi Agata – Oczywiście Antoni później przy przerabianiu i doprowadzaniu tych wzorów do finalnego stanu miał bardzo dużo pracy, bo moje woskowe formy nie były zbyt idealne. Te wzory świetnie wpisują się w trend, który nazywamy „wielkie srebro”. W ostatnim czasie dużo osób noszących biżuterię pozłacaną albo złotą zmieniło ją na srebrną. To dotyczy także naszych klientek i klientów. Bardzo nas to cieszy, bo lubimy projektować przeskalowane, mocne wzory, a właśnie w takich srebro prezentuje się najlepiej. Reszta projektów powstała już z pomocą wosku jubilerskiego i wszystkie prototypy wyrzeźbił ręcznie Antoni.
Z nieregularnych kuleczek zwinięty jest naszyjnik Ariel – trochę przywodzi na myśl muszlę Tectarius Coronatus. Muszle wyrzeźbione zostały też jako nowe kolczyki – bardziej strojne, wręcz barokowe, ale za to dużo mniejsze niż te w poprzedniej kolekcji MAAR Water Drop. Tym razem za niebieski akcent (który pojawia się w każdej kolekcji duetu) odpowiadają – lazurowy topaz wyszlifowany półkuliście w kaboszon i okrągły apatyt w odcieniu oceanicznych głębin. Oba
kamienie ozdabiają pierścionki – Tatarigami i Marmaid. Oprócz pierścionków z kamieniami w nowej kolekcji MAAR pojawiają się duże wyraziste srebrne sygnety, ale też delikatne obrączki z sercem – albo wykonanym ze srebra albo z dwóch połówek granatów - każda połówka różni się od siebie odcieniem – jedna z almandynu jest bardziej transparentna i wygląda jak galaretka porzeczkowa, druga, z rodolitu - wpada w purpurę albo w bordo). Motyw serca pojawia się także na nausznicach i na naszyjniku, który można nosić klasycznie albo na aksamitnej tasiemce jak choker. Projektanci MAAR wykorzystali też swoje logo (fala
w kształcie litery M), która wcześniej stanowiła zapięcie do jednego z łańcuchów. Teraz srebrny logotyp, w nieco odświeżonej formie, ponownie jest zapięciem do jednego z naszyjników i posłużył jako kolczyki – krótkie, na sztyfcie albo z wiszącymi nieregularnymi perłami. Został także odciśnięty w tafli jednego z sygnetów. - Pierwszy odlany prototyp – tak zwana „matka” tego pierścionka utonęła nam w oceanie. Antoni został zmuszony do wyrzeźbienia pierścionka jeszcze
raz. Dobrze chociaż, że wcześniej uwieczniłam projekt na zdjęciach – mówi Agata. Prace nad odtworzeniem pierwowzoru trwały kilka dni. - Na szczęście się udało – dodaje. Z tej okazji pierścionek zyskał nazwę Lost Ring – Może ktoś go kiedyś odnajdzie na dnie oceanu.
Kampania MAAR A love affair with Ariel SS23
Zdjęcia Ola Walków/Van Dorsen Artists
Asystent fotografki Bazyli Czern
Asystent fotografki Kuba Marciniak
Modelka Bree Naumowicz/Selective Management
Makijaż i włosy Aleksandra Przyłuska
Stylizacja Agata Wojtczak
Scenografia Agata Wojtczak, Antoni Bielawski
Wideo Aleksander Ryżow/Van Dorsen Artists
Retusz Joanna Wierzbicka
Produkcja Agata Wojtczak
Studio Zachód