
Zwroty i reklamacje
Zwrot
Masz 14 dni na dokonanie zwrotu. Produkt, który chcesz zwrócić należy odesłać w nienaruszonym stanie wraz z paragonem papierowym i podpisanym formularzem zwrotu.
Formularz zwrotu pobierz i wydrukuj albo przepisz na kartkę wypełnij wszystkie dane (poprosimy o czytelne wpisanie numeru konta bankowego) i podpisz się - oryginał dołącz do paczki ze zwrotem.
Przesyłkę (zwracany produkt + paragon + wypełniony formularz zwrotu) należy wysłać:
do paczkomatu InPost:
KOD PACZKOMATU DO ZWROTU: WAW333M, Jagiellońska 7, 03-721 Warszawa
tel. 692676727
mail: maar.jewellery@gmail.com
Jeśli nie masz możliwości wysyłki paczki za pośrednictwem paczkomatu i wolisz wysłać do nas paczkę kurierem, poprosimy o maila na adres: maar.jewellery@gmail.com - podamy wtedy adres do wysyłki paczki kurierem.
Reklamacja
Jeżeli produkt, który zamówiłaś posiada wady, jak najbardziej możesz go reklamować. W pierwszej kolejności prosimy zgłosić reklamację na adres mailowy maar.jewellery@gmail.com Należy podać numer zamówienia, opisać wadę i przesłać zdjęcia.
Po odpowiedzi mailowej od nas, należy uzupełnić formularz reklamacyjny, który będzie zawierał numer zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego, oraz szczegółowy opis wady/uszkodzenia. Formularz należy dołączyć do paczki wraz z reklamowanym przedmiotem. Paczkę należy wysłać:
do paczkomatu InPost:
KOD PACZKOMATU DO ZWROTU: WAW333M, Jagiellońska 7, 03-721 Warszawa
tel. 692676727
mail: maar.jewellery@gmail.com
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki. Decyzje wysyłamy na podany w formularzu adres mailowy. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, napisz do nas wiadomość na adres: maar.jewellery@gmail.com
Link do formularza reklamacyjnego
Jeśli nie masz możliwości wysyłki paczki za pośrednictwem paczkomatu i wolisz wysłać do nas paczkę kurierem, poprosimy o maila na adres: maar.jewellery@gmail.com - podamy wtedy adres do wysyłki paczki kurierem.
WYMIANA
W przypadku chęci wymiany produktu na inny, należy napisać do nas w tej sprawie na maila maar.jewellery@gmail.com.
W zależności od dostępności produktów, wymienimy produkt na inny wskazany przez kupującego. Czasami też na wymianę dorabiamy wybrany przez Was rozmiar pierśscionka, którego aktualnie nie ma na stanie:)