Wersje językowe

 

MAAR Blue Lagoon wiosna-lato 2025

Tęsknota za latem - to ona była najważniejszą inspiracją do stworzenia przez Agatę Wojtczak
i Antoniego Bielawskiego, projektantów i założycieli marki MAAR, ich najnowszej kolekcji Blue
Lagoon. Za pomocą organicznych form, błękitnych topazów i motywów takich jak rozgwiazdy czy
muszle MAAR przenosi nas na tropikalną wyspę.
Zależało mi, żeby kolekcja Blue Lagoon była takim zestawem biżuterii, który chce się spakować
na urlop - mówi Agata Wojtczak - Projektując ją, sama planowałam wyjazd i zastanawiałam się,
jaką biżuterię będę nosić na plaży. Sięgnęłam po moje ulubione wakacyjne symbole: palmę, konika
morskiego, kotwicę, a także kwiat hibiskusa. Kwiat hibiskusa inaczej nazywany ketmią, chińską
różą albo Rose Mallow fascynował mnie od dawna. Podróżując - czy to po egzotycznych wyspach
czy ogrodach botanicznych - zawsze robiłam mu zdjęcia. Mam już całą kolekcję analogowych
zdjęć hibiskusów, teraz będę też mogła - w srebrnej formie - nosić je na uszach, rękach i palcach,
bo stworzyliśmy hibiskusowe pierścionki, kolczyki, bransoletki, a nawet kolie.
Projektantów zainspirowała także wizyta na targach staroci. Agata i Antoni znaleźli tam pudełko
z przepięknymi okazami muszli - jedną z nich postanowili odlać ze srebra - tak powstał naszyjnik
Scallop necklace. Z jednej strony odlanej muszli dodali też mały cytryn, który w tym wypadku
zastąpił symbolicznie perłę.
Inne wzory (oprócz wspomnianej muszli) projektanci stworzyli w wosku jubilerskim. Agata
z miękkiego wosku ulepiła kolczyki koła Ari earrings (nazwane jak jeden z atoli na Malediwach)
i obrączkę Dune ring. Antoni wyrzeźbił pozostałe modele - mocno pękatego konika morskiego,
dopracowaną w detalach palmę, kotwicę zakończoną serduszkami, nieco abstrakcyjną nausznicę
nawiązującą do kształtu ostrygi, rozgwiazdy w przeróżnych wydaniach - od dużego wisiora
ozdobionego topazem Sky Blue, po małe zawieszki typu charms czy powyginane rozgwiazdy
inspirowane rozgwiazdami czerwonymi (Asterias rubens), które można nosić na uszach
-Ta kolekcja to było wyzwanie, bo do wyrzeźbienia było kilkanaście wymagających wzorów
-podsumowuje Bielawski.
W kolekcji Blue Lagoon nie zabrakło dużych pierścionków, które są charakterystyczne dla marki
MAAR. Jeden z nich - Atol Ring ma kształt stożka, falującą formę i centralnie osadzony naturalny
topaz Sky Blue o średnicy 10 mm. Najwięcej jednak w kolekcji jest wisiorów - długich i dużych
-w wersji srebrnej i pozłoconej - Idealnie wpisują się w powracający w tym roku trend boho
-dodaje Agata Wojtczak. Największe wrażenie robią kolie-chokery - poukładane ze srebrnych
rozgwiazd albo kwiatów à la hawajskie wieńce Leis.
Kampania MAAR promująca kolekcję Blue Lagoon - mimo że egzotyczna, powstała
w warszawskim studiu Alaska. Specjalne nakładki na lampy pomogły w odtworzeniu
równikowego słońca. Projektanci zadbali też o specjalną scenografię - na środku cykloramy
stanęła półtorametrowa palma, wyspa ze styroduru obsypana połyskującym piaskiem (ze sklepu
zoologicznego). Agata i Antoni zaaranżowali także plażę w wersji mini - zbudowali miniaturowy
basen i ustawili malutkie leżaki - w takiej scenerii kąpały się naszyjniki i kolczyki (co można będzie
obejrzeć na Instagramie MAAR w wideo zapowiadającym nową kolekcję). Zdjęcia do kampanii
wykonał Tymek Mac (który był także odpowiedzialny za fotografie z poprzedniej kampanii MAAR
Cherry on top). Przed jego obiektywem stanęła przepiękna Ola Ked z agencji Uncover Models.

KAMPANIA
Art direction Agata Wojtczak
Zdjęcia Tymek Mac
Modelka Ola Ked /Uncover models
Makijaż i włosy Ewelina Klećkowska
Stylizacja Kacper Kujawa
Scenografia Agata Wojtczak, Antoni Bielawski
Wideo Katia Isaeva

Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl