Szukaj

Kampania MAAR - Kwiaty kwitną w wodzie 2021

Kolekcja MAAR „Kwiaty kwitną w wodzie” lato 2021

„Kwiaty kwitną w wodzie” - to tytuł nowej, letniej kolekcji MAAR, w której przeplatają się ze sobą florystyczne i morskie motywy. Obok nieco abstrakcyjnych w formie stokrotek, w projektach zobaczyć można kwitnące wodorosty, kształty inspirowane zdjęciami spod mikroskopu i niemal transparentne kamienie. - Naszą największą inspiracją były prace Ernesta Haeckela – wybitnego biologa, który prowadząc badania m.in. nad organizmami żyjącymi w wodzie wykonywał przepiękne rysunki. Na nasze projekty wpływ miała także fascynacja designem, szczególnie twórczość włoskiej Grupy Memphis, działającej w latach 80., a także współczesne wzornictwo skandynawskich marek zajmujących się szkłem i ceramiką – mówią Agata Wojtczak i Antoni Bielawski, projektanci i założyciele marki MAAR. Stąd w kolekcji dużo organicznych linii i nieregularnych kształtów, a także przezroczystości. Nie zabrakło także kropli koloru. - Sięgnęliśmy po błękit i zieleń – zarówno tę ciemniejszą i nasyconą, kojarzącą się z głębią oceanu, jak i jasną, wręcz limonkową. Z kolei w bransoletkach przemyciliśmy odrobinę pomarańczu, który nawiązuje do naszej pierwszej, debiutanckiej kolekcji „Pomarańcze nad basenem”.

Wszystkie elementy nowej kolekcji MAAR powstały zgodnie z tradycyjnymi technikami złotniczymi. Większość – została wyrzeźbiona ręcznie z wosku jubilerskiego, a następnie odlana ze srebra i pozłocona 24-karatowym złotem. - Antoni przez ostatnie miesiące sam tworzył wszystkie prototypy na podstawie moich szkiców – dodaje Agata. Niektóre elementy mają tak misterne zdobienia, że wymagały rzeźbienia pod szkłem powiększającym, przy innych – by uzyskać obłe, bulwiaste kształty, wosk był podgrzewany i nanoszony kroplami za pomocą narzędzia przypominającego lutownicę.

W kolekcji znaleźć można perły i kamienie takie jak: kryształ górski, prehnit, agat, koral, kamień księżycowy i akwamaryn. - Stworzyliśmy nowe wersje naszego pierścionka z kamieniem szlifowanym w rozetę – tym razem odcień wina Rosé zastąpiliśmy pistacjowym prehnitem. Zupełną nowością jest pierścionek Miranda, w którym lazurowy agat zakuty jest w oprawę typu koronka w naszej autorskiej wersji – wyjaśniają projektanci. Oprócz pierścionków, kolczyków i naszyjników, pojawiły się po raz pierwszy również bransoletki (stworzone ze srebrnych łańcuchów albo kryształu górskiego nawleczonego na kolorowe nitki). - Postanowiliśmy stworzyć także autorskie zapięcia, których kształt kojarzy się z morskimi falami, a także nawiązuje do kształtu logotypu naszej marki – dodają Agata i Antoni.

Kampania:
Zdjęcia Miłka Świtalska
Modelka Gaja/GAGAMODELS
Makijaż i włosy Aleksandra Przyłuska
Stylizacja i scenografia Agata Wojtczak

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt